Translate

25 Aralık 2012 Salı


BEŞ KÜÇÜK  ÖRDEK (PARMAK OYUNU)

Beş küçük ördek
Badi badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Birisi geçmiş ötekiler seslenmiş
Vak vaka vak vak vak
Vik viki vik vik vik vik

Dört küçük ördek
Badi badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Birisi geçmiş ötekiler seslenmiş
Vak vaka vak vak vak
Vik viki vik vik vik vik

Üç küçük ördek
Badi badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Birisi geçmiş ötekiler seslenmiş
Vak vaka vak vak vak
Vik viki vik vik vik vik

İki küçük ördek
Badi badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Birisi geçmiş ötekiler seslenmiş
Vak vaka vak vak vak
Vik viki vik vik vik vik

Bir küçük ördek
Badi badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Birisi geçmiş ötekiler seslenmiş
Vak vaka vak vak vak
Vik viki vik vik vik vik

AÇTIM BAKTIM DOLABI (TEKERLEME)
Açtım baktım dolapı
Lüp ettim koca pastayı
Fırkattımtım boş tabağı
Seni gidi yaramaz
Dolap açık olamaz
Peynir ekmek  yok muydu?
Ona karnın tok muydu
Tok tok tok
Sa na ye mek yokkkkk
                                                         MİNİK KUŞ (ŞARKI)
Mini mini bir kuş donmuştu
Pencereme konmuştu
Aldım onu içeriye
Cik cik cik cik diye ötsün diye
Pır pır ederken canlandı
Ellerim bak boş kaldı






TEKERLEME
Bir gün bir gün bir çocuk
Eve de gitmiş kimse yok
Açmış bakmış dolabı
Şeker de sanmış ilacı
Yemiş yemiş bitirmiş
Akşama başlamış bir sancı
Kıvram kıvram kıvranmış
Yaptığından utanmış
Hastaneyi boylamış
Doktor gelmiş cıs yapmış

Hiç yorum yok: