Translate

21 Şubat 2013 Perşembe

BAY MİKROP

Bay mikrop ile ilgili iki tane parmak oyunu öğrendik.
Bir gün bay mikrop
.... ( çocuk ismi) evine gitmiş
Merdivenlerden çıkmaya başlamış  (parmaklardan yukarı çıkılır)
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
Üst kata çıkınca kapıya vurmuş
Tak tak tak….kim o?
Ben bay mikrop
Ne istiyorsun?
Seni hasta etmeye geldim
Yoo sen beni hasta edemezsin
Bol bol uyudum
İyi beslendim
Ellerimi yıkadım
Aşılarımı oldum
Sporumu yaptım
Sen beni hasta edemezsin
Bay mikrop uğraşmış uğraşmış
Bir türlü hasta edememiş
Sonra merdivenlerden inmeye başlamış
.... ( çocuk ismi) annesi merdivenleri sabunlu suyla yıkıyormuş
Bay mikrobun ayağı kaymış
Lanbur lumbur yuvarlanmış.(ellerle yuvarlanma hareketi yapılır)
 
 
 
Bay mikrop bir gün Denizli'ye gelmiş
.... ( çocuk ismi) evine gitmiş
Baş parmak odasına gitmak için
Başlamış merdivenleri tırmanmaya
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
Bakmış bir de ne görsün kapı kapalı
Bay mikrop uğraşmış uğraşmış bir türlü kapıyı açamamış
Sonra bay mikrop geriye dönmüş
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
İşaret parmak odasına gitmek için
Başlamış merdivenleri tırmanmaya
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
Bakmış bir de ne görsün  kapı yine kapalı
Bay mikrop uğraşmış uğraşmış bir türlü kapıyı açamamış
Sonra bay mikrop geriye dönmüş
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
Orta parmak odasına gitmek için
Başlamış merdivenleri tırmanmaya
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
Bakmış bir de ne görsün kapı yine kapalı
Bay mikrop uğraşmış uğraşmış bir türlü kapıyı açamamış
Bay mikrop iyice kızmış
Merdivenleri sinirli sinirli inmiş
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
Sonra yüzük parmak odasına gitmek için
Başlamış merdivenleri tırmanmaya
Tıkırda tıkır tıkırda tıkır
Bakmış bir de ne görsün kapı aralık
Hemen bay mikrop ayağını sokmuş
Uğraşmış uğraşmış bir türlü kapıyı açamamış
Bay mikrobun ayağı sıkışmış, ayağını asılınca
Lanbur lumbur merdivenlerden yuvarlanmış
Bay mikrobun her tarafı acımış
Son kez serçe bparmak odasını denemek için
Başlamış merdivenleri tırmanmaya
Tıkırda tıkır of  tıkırda tıkır of
Bakmış bir de ne görsün kapı ardına kadar açık
Bay mikrop çok sevinmiş
Başlamış oynamaya
Şıkırda şıkır şıkırda şıkır
Hemen girmiş içeri bay mikrop
İçeriye girmesiyle birlikte
.... ( çocuk ismi)  annesi tırnağını kırt diye kesivermiş.
 


                                               Bay mikrop etkinliğini yaptık.



İŞTE BAY MİKROPLARIMIZ

 

Hiç yorum yok: